Tuesday, January 26, 2010

mer sno??

bild: aftonbladet.se

Nar jag slas av denna bilden som Aftonbladets forsta nyhet for dagen tackar jag mig sjalv som akte hit. Orka mer sno!
Ska sluta klaga pa att det ar kallt har, jag kan ju tom ha min hostjacka pa mig utan att frysa.
Bye bye Boomerang see you next year.
Borjar hitta tillbaka till inspirationen i London.
Tar alltid ngn vecka att forsta att jag bor & lever har.
Hitta tbaks t rutiner & forsta vilka vaner man har har just nu. Varje gang man kommer har ju ngn akt/kommit kanns de som.
Nu ar det tomt efter vissa tjejer som akte hem for gott i julas :(
Idag ar de lang dag har i skolan.
Har precis hallt i mig en latte for att fa upp energi lite, nu kor vi ngra timmar till.
Researchar lite framtida arbetsplateser och framfor allt praktikplatser som ska fixas till sena varen nu. Lite nervigt men jag ser positivt & tanke att nu kan vad som helst handa...
Back to work!

1 comment:

Anonymous said...

lycka till med att leta praktikplats infor varen - spannande!

xx Linda

p.s. jag ar exakt samma nar det galler att 'fatta' att jag bor i london. det tar mig ett litet tag att inse det nar jag har varit borta under en langre tid.