Sunday, January 31, 2010

my saturday

goodmorning sunday!
igår var det sol & fin dag i Notting Hill.
En drink på Julie's - Holland Park & lite fönstershopping. Härlig lördagsstämning i Portobello.
Sedan handlade vi mat till kvällens middag. Vi hade höga ambitioner men tillslut gjorde vi  pizza med massa gott på. Till dessert bjöd vi på barnkalasfavoriten marängswis som var världens godaste! Glass, maränger, toffee fudge sauce, oreo's.
Lite GT & dans på Paradise avslutades kvällen med & vi skrattade massa!
Crazy peolpe.

Hoppas ni alla haft en härlig helg :)
Nu ska jag njuta min söndag!

Här kommer lite random bilder;
gulligaste Jeppe, jag & Anders.
Jag & Jeppe startade en konsertklubb igår, haha, som jag ser fram emot att styra upp!

Världens godaste dessert - mmmmmm!

Charlotte utanför söta Julie's winebar där vi alltid gick när jag jobbade på The Cross.

Vackra Notting Hill hus!
Future living yes please!

1 comment:

Saris said...

I like the pics!:) xoxo