Friday, January 29, 2010

Wahaca







igår kväll var jag & några tjejkompisar på WAHACA i Covent Garden. Jätte yammie meximat.
Jag & Jess delade på massa små platters & fick en blandning av chicken, pork, herring, black beans .... Det är bland det bästa jag vet när man kan välja massa smårätter så slipper jag välja! Har världen bestlutsångest gällande ALLT.
Vi drack cororna & skrattade en massa.
Stället var supertrevlig om än väldigt fullt & lång väntetid för att få bord. Kan varmt rekomenderas! Fick mig verkligen att längta tillbaka till Mexico. Åh vi hade sådana underbara dagar där & livet är verkligen så mycket livskvalité.
Sedan fick vi spontanryck att gå ut på Whisky Mist där Mariela's kompis hade bord. Men när vi kom ut i kalla regnrusket så ångrade vi oss & åkte hem & sussa...
Åh jag längtar till våren när sådana spontanutgångar känns lite mer inbjudande!

På eftermiddagen eter skolan mötte jag upp Jess på Cecconi's & hade catch up & Afternoon Tea. 
Perefect thursday!

Idag är jag ledig & jag har ont i halsen & känner mig lite krasslig. Ska ägna mig åt skolsaker, CVsaker.

No comments: