Monday, February 15, 2010

sunday





Igår var det som sagt Valentine's day & jag fick umgås hela dagen men min Stina & mina roliga, härliga flatmates så det kunde ju inte vara bättre.

Började med utsökt god Brunch med den absolut sämsta servicen någonsin. 
Usch vad det verkligen förstör upplevelsen när man går ut & äter, att bli otrevlig, nonchalant bemött samt att få vänta mer än 45 min på maten medan man ser sällskap komna långt efter oss bli serverade lång före.
Jaja vi försökte hålla positiva humöret uppe:)

Sedan åkte vi till Royal Academy of Arts i Picadilly där ja inte har varit förrut & där var det mer väntan... 
Vi var inte ensam om att besöka The Real Van Gogh: The artist and his letters.
Det var superintressant att förstår & följa resan i Van Goghs vädligt korta liv. Han tog sitt liv vid en ålder av 37 år, sålde under sitt liv endast en tavla.

Sedan hade vi som sagt en romantisk Japan-kväll me massa Japanska tillbehör & spelade spel.

Nu:BodyBalance...

...fast jag håller på att somna känns de som

tjingeling//ia

No comments: