Tuesday, February 23, 2010

senaste inköp


Gokväll!
Inställd e.m lecture  & kvälls event så det blev att åka hem. Drick tea, läsa ELLE, pyssla me plugg & snart är det gymmet som gäller. 
Like it!


Gårdagens inköp som ja är nöjd med.
Också får den mig att vilja ta första bästa tåg till romantiska Paris!



mina fina nya brillor från Ray Ban.
ännu ett skäl till att längta till vår & Sol!


2 nya böcker.
"Dreams into Action" fick jag låna av Jeppe & har börjat läsa den. Verkar bra & positive thinking.
"The Power of Now" hade Anna när hon var här i början av året & rekommenderade den. Precis vad jag länge längtat efter länge, att kunna leva & njuta av nuet & hitta ett lugn i det.



Köpte nya målar saker, kolsticks, skissblock etc. för att få ut lite kreativ lust & inspiration. 
Har alltid trivts med att måla & pyssla & kännt ett behov av det.
Tyvärr har jag ganska dålig tålamod & blir arg när det inte blir som jag vill.
Borde kanske ta en kurs för att få bättre grundkunskap.

1 comment:

Anonymous said...

Åh vad kul att du köpt boken! Blir spännande att se vad du tycker! Pussss annis