Sunday, February 28, 2010

Telepopmusik - Breathe

DAGENS LÅT;




den här låten.
ja säger bara den här låten.
ok.
that's it.
den här låten.

idag är mys-söndag på priory park rd.
vi är lite sega, vi dricker kaffe, äter scrambled eggs & bacon, pluggar i köket, kollar på knasiga kort, längtar efter solen, srattar, laddar ner american psycho som kvällens underhållning, undrar vad som hände igår?

ja vet att jag längtat efter en känsla.
en tid.
jag har känt hur känslan skulle kännas men inte känt den.
på riktigt liksom.
men nu tror jag att jag lever den.
som det skulle bli.
det jag längtat efter & för första gången på länge eller någonsin tror jag så njuter jag så totalt av nuet. det är det ända jag bryr mig om, tänker på, tycker om & vill ha.
det härliga är att jag bara ser så emot allt som komma skall.

nu kom lilla Carl med pizza, chips, tonic, godis.........

2 comments:

Hannah Shanghai said...
This comment has been removed by the author.
Hannah Shanghai said...

Åh jag älskar oxå denna låt! Helt underbar. Kram