Tuesday, March 30, 2010

last night in Budapest

nu är det sista kvällen i fina Budapest.

vi har suttit på "Gerbaud" på torget & ätit macaroons & druckigt espresso.
kvällen var varm & våren i luften är romantisk.
nu ska väskan packas åter igen.

klockan 3.10 kommer shufflen som tar mig till flygplatsen.
så härliga tiden jag flugigt denna vecka.

jag gillar att flacka runt såhär, livsnjutare som jag är.
uppleva nya platser, smaker, dofter, känslor.
nu är jag sugen på att boka en biljett hem till Stockholm & ha en hel vecka kvalitets-tid med mina käresta.
möta våren i Sveriges huvudstad & äta 7-eleven glass på Dramaten-trappan!

det får det bir snart.. men först ska ja åka hem till fina London, styra upp mitt liv & fira påsk!



love//ia





hela helgen har varit lite i Marie Antoinett - tema :)
nu packar vi & lyssnar på soundtracket till fina filmen.


1 comment:

Anonymous said...

Hej,
Tack för en kul blogg. Åker själv till Budapest i sommar/höst. Har du fler tips, vad bodde ni etc?
Tack!
Jessica