Sunday, April 18, 2010

sjukis


godnatt från en liten ynkling & magsjuk Ia.

blää vilken dag alltså.

tur att jag haft carl & charlotte som pysslat om mig. carl köpte glass, kakor, fruktsallad, smoothie, paprika (!), dricka, choklad åt mig... så snäll! sedan bäddade dem ner mig i på en maddrass i vår utegård med massa filtar & kuddar på vår utegård & underhöll mig.
de har betett sig som sanna föräldrar mot mig & dessutom bråkat om vad jag bör & icke bör äta för att bli bättre.

vi har ett par i huset som skulle stanna ihelgen men nu inte kan komma hem pga vulkanen på island. sååå random verkligen.
ikväll beställde vi alla indiskt & nu bjöds det på lite Haagen-Dasz :)
fick inte i mig så mkt tyvärr men iaf lite bättre känns det.

nu ska ja sova länge & gott!
hoppas må bättre imorgon då det är en stor dag :)
lots of love //ia

No comments: