Wednesday, April 21, 2010

internship sorted



idag är en happy day för mig & min närmsta framtid. jag har fått en praktikplats för de närmsta 3 månaderna & jga älskar att min framtid inte längre är oviss, att jag ska få göra ngt roligt, lära mig nya saker, arbeta med häftiga företag & fylla mitt CV med något relevant & värdefullt. min 3e term i skolan är avsatt för främst praktik som sedan kommer gå över i sommaren. jag ska vara på Wednesday som är en del av Saturday-group & dess digitala byrå.

igår var jag på min andra intervju med deras Manager Director & ikv trilla det in ett mail som sa de vill att jag börjar på måndag. det är en fashion & luxury advertising agency located i Shoreditch = östra delarna av London. jag har träffat trevliga mskor när jag varit där samt är så hungrig på att börja jobba & sätta i gån min karriär på riktigt nu. denna vecka är ganska fri & jag ska njuta för nu är det hård jobb till augusti som gäller!!

TACK alla snälla familj & vänner som peppat mig & som är glada för min skull. ni är bäst!

nu
ska ja hänga lite me jeppe som har fastnat här innan en god natts skön sömn som ja behöver. glad att jag redan är frisk från magsjuka eftersom 5 kompisar ligger sjuka ikv.:(

lovelovelove

7 comments:

Hannah said...

Åh, vad roligt Ia!!! Gud vad du är duktig!! :)
Önskar jag kunde fira med dig nu i helgen men det ser inte ljust ut måste jag säga....:/ Deppar lite här hemma men får se till att åka när sommaren är slut istället, ska ju jobba heltid hela sommaren :(

xxx

Jenny said...

Åh vad bra att du fick praktikplatsen! Grattis! gud va spännande! du får berätta sen om vad ni pysslar med :)

Anonymous said...

Sa roligt! Stort grattis!!!

x Linda

Hannah Shanghai said...

Grattis Ia. Vad spännande. Kram

Saris said...

Helt fantastiskt:)

Lisa said...

YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! LOVA att fira prdentligt, uppskatta livet och dess möjligheter. jag vet (som tur är) hur det känns och jag är så glad för dig!! Och jag får också uppleva känslan lite igen... hurra!!!

DUKTIGA DU!!!

Anna said...

Grattis grattis grattis Ia! Vad duktig du är!