Monday, April 26, 2010

new monday.

idag började mitt nya liv för 3 månader.
jag gick upp ovanlitgt tidigt ( 7 am.) & åkte tsammas med Charlotte österut.
började dagen med måndagsmöte för att se vad som ska hända i veckan.
så spännande att komma från skolbänken till verkligheten (passar bättre där tycker jag själv!). där man ska pitcha för stora italienska modeföretag, göra research om världens största magazine, där man planerar in möten i Paris imorgon, där en fransk designer sitter brevid & där man får en ny mail-adress på 2 minuter.
mskorna jag jobbar med är så rara, hjälpsamma & duktiga.
jag är så glad för denna praktikplatsen & jag lever numera det liv jag vill leva.
i London, student, på en reklambyrå, i ett hus, det är vår & världens bästa sommar runt hörnet.

vi slutar 6 pm. men det är ingen som har tid med. jag stannade till 7 sedan slängde jag in handduken. när jag kom hem fick jag ett glas Prosecco av fina Charlotte för att ja haft min första dag.

nu är det dags att sussa!
x ia

1 comment:

Saris said...

soo exciting!<3