Wednesday, April 21, 2010

wednesday

Vilken heldag va!
Njutit försommaren i London- på äventyr i storstan.
Efter lunch i Queens Park med Charlotte & Jeppe promenixade jag & Jeppe-boy mot west end.
Så härlig promenad längs Abbey Road, via vackra hus & träd. Strosade Marylebone High St ( en av mina absoluta favvosar i stan ) där jag avnjöt en Frozen Youghurt som jag längtat efter sen solen började skina. Pomegranate flavour with fresh rasperries.
Sedan visade Jeppe mig på sitt smultronställe, Mount Street Gardens i Mayfair som var superidylliskt. Gick på galleriet haunch of venison.
Avslutade det hela med alkoholfritt på fina puben John Snow i SOHO.

Natti Natti x








sisådär bra bilder med min BlackBerry.

2 comments:

Anonymous said...

Verkar som du hade en toppen-dag, men horru, du far ta och hora av dig nasta gang du ar i mina trakter ;)

xLinda

Saris said...

Sista bilden är ju nice, looks like youre in miami!