Sunday, April 25, 2010

the wknd

Nu har Hannah åkt & ja kom precis hem från west end.
Gullefjunen ja bor med bakar lyxiga amerikanska muffins.
Carl ska göra pannkakor.
Ja blir banne mig aldrig fit av att bo i detta huset eftersom de jämt ska gotta sig!!!

Oh well.
Är det helg så är det.

Idag har jag & Hannah strosat i Mayfair & fikat i Kingley Court. (Mysigt square off Carnaby St)

Igår var en härligt dag trots jag var sliten från min terror-natt.
Vi njöt av solen i Primrose Hill.
En riktig pärla i storstaden.
Vackra mskor, mysiga butiker, massa uteserveringar, barer & glasstånd. Själva hillen var proppfull med mskor som myste & picknickade.
Vi slumra till i gröngräset.

På kvällen var vi ca 10 pers hemma på PrioryParkRoad på BBQ.
JAg skruva ihop grillen (med Anders assistans, jag hade ungefär skruvat ALLT fel håll/bakofram/upponer...)
Jeppe gjorde världens godaste (!) coleslaw, vi hade majskolv, halloumi, biffar, färskpotatis-knyten, sallad, olivbröd.
Till dessert slänge ja & Carl ihop vår specialité- marängswiss.

Vi satt ute till sena natten med filtar & tända ljus.

TOPPENHELG som vanligt i mitt fina London med mina fina vänner som förgyller.
Imorgon börjar ett nytt liv - första dagen på Wednesday.

Puss!

No comments: