Wednesday, May 12, 2010





bilder: Somerset House i lördags.


onsdag-mys-kväll!

packade ihop mitt från kontoret inte långt efter klockan 6 ikväll vilket var suuuuperskönt. flingor till kvällsmat & ett långt samtal med pappa. TACK för all pepp & positivt tänkade & tryggt stöd :)

pappa är bäst i många lägen!!!

igår var en kul dag & jag var i alla delar av London.
började på kontoret i östra delarna för att sedan ta en taxi till Vogue House i central. där gjorde vi en intervju med senior fashion editor på TATLER. sedan tog vi taxi till Notting Hill & åt lunch på favoriten Kitchen Pantry. vi hade andra intervjun i min chefs flotta lägenhet mitt emot. helt otrolig location & FAB lägenhet.
stor, ljus, nyrenoverad, ren, högt i tak, vackra möbler, stor uteplats.
P-E-R-F-E-C-T.
tillbaks till kontoret för lite fix &
efter jobbet föjde jag med Rina & Jeppe på lägenhetsvisning. Så komiskt om de kommer flytta ihop! sedan drack vi lite cider nere vid vattnet i South Bank. skön kväll.

nu ska ja susssssssssa.
kärlek till er.

imorgon ska jag & Rana ut på nya äventyr & intervjua inflytelserika kvinnor i modebranchens topp. börjar i Holland Park för att sedan åka till Elle.com.

PUSS!

No comments: