Monday, May 03, 2010

Designers Guild



I lördags snubbla jag in i en ny butik på Marylebone Highstreet.
Designers Guild som är en stooooor favorit hos mig med sina print, detaljer & vacker inredda butiker.Flagship butiken ligger på Kings Road- Chelsea & där kan ja gå hur länge som helst & drömma!

ÅH hur svårt är det att ha bra pluggdiciplin när det finns sååå mycket att läsa & följa på internet. Det är verkligen dagens problem. Idag ska ja slutföra en skoluppgift som är due på torsdag sen ska det väl inte vara mer plugg utan bara jobb till hösten. Inte mig emot! Jag är så mycket mer motiverad att jobba hårt & mycket än att sitta ensam med plugg & skriva texter...

idag är det alltså bankholiday & allt är stängt, alla är lediga. Superhärligt.
Men för mig blir det inte så mycket out and about utan plugg, träning & kanske en film ikv.

Ha en härlig måndag lovers xxx

1 comment:

Sanna said...

Heeej :)

Har precis hittat hit, alltid lika kul att lasa andra svenskors londonbloggar - snyggt jobbat!

Hett tips, Designer's Guild har utforsaljning en gang om aret (nu pa lordag) se till att vara dar - the bargins are to die for!

Kolla garna in min om du har tid pa: londonsannas.blogg.se

Ciao!