Thursday, May 06, 2010


fy sjutton vilken hysterisk vecka!!! har precis skrivit klart ett uselt arbete, sämsta kursen detta året & motivationen var låg för att få ihop det. nu är det så gott som klart iaf & ja får äntligen sova. klockan är halv 2 men ja kan inte slappna av därför & är rädd att försiva mig. ska upp vid 7 för att åka till uni innan jobbet & lämna in det. kom hem vid 8 ikv & sedan dess har det varit panik-plugg. jag är så skol & pluggtrött & så innerligt glad att slippa tills i höst & bara jobba jobba tills dess. just nu är jag så pepp på att jobba & fick precis mail från min chef (!) att jag imorgon ska jobba med ett nytt project som producion assistant, haha. det är såå kul att vara i verklighete & göra olika saker varje dag & följa olika project hela tiden. det går fort & edt är många bollar i luften samtidigt & jag lär mig nya saker varje dag. imorgon efter jobbet ska ja möta Karin som är in town. vi ska äta middag sen ska hon sova i min säng en natt. sen är det nästan helg... igen! nu mååååste ja sova... GONATT & KÄRLEK

2 comments:

Hannah said...

Men vännen! Det låter helt jäkla galet!! Det finns liksom bara 24h på dygnet och liiite måste du sova ju! Du får inte ta ut dig för mkt nu :S

Tänkte fråga hur mkt det kostar att hyra ert lilla rum där nere och hur många bäddar? Vi är ett par tjejer som tänkte åka en långhelg till London i höst o ska börja spåna nu på vart vi ska bo :)

STOR KRAM!!
Hannah

Saris said...

Vi är två workin sisters helt enkelt och det tycker jag är bra:) Snart är det ju helg och då kan du njuta livet och göra vad du vill! Puss<3