Sunday, May 09, 2010

rainysaturdayinlondonlove



GODMORGON SÖNDAG!

igår var det ruggrugg väder här i London.

sommaren är såååå långt borta nu, det är helt sanslöst!

jag mötte Jeppe i SOHO på ett supermysigt café.

vi drack kaffe & läste inredningstidningar. sedan promenera vi runt & snubbla in på olika ställen för att till sist gå lite på Somerset House.
underbart museum dit jag måste igen när jag har lite mer tid.

sedan åt vi fräsha hamburgare på Byron -i SOHO också. supernice ställe! där möttes vi upp av chrlotte, anders, carl & roman så gick vi alla på Polanskis nya film The Ghost Writer som var superbra!
vi gick på min favoritbio CURZON. love it!

bio är verkligen perfekt nu när det är ruggigt väder & jag inte orkar vara ute & ränna hela nätterna.
nu: springa

sen: barnvakta Betty!



xxxxx

No comments: