Sunday, June 20, 2010

att längta hem.




om tre veckor åker jag hem!
om drygt en vecka kommer min syster!
I can't wait.
jag har varit borta från mitt hemland, vänner & familj alldeles för länge nu.
jag mår inte bra av att vara i London så här länge i streck.
min tanke när jag flyttade hit för att plugga var att ändå komma hem regelbundet & fortf vara en del av allt som händer hemma. dock vill jag få ut så mkt jag abra kan av mitt liv här & såklart är jag superglad att få ha en praktikplats där jag lär mig massa saker & får en fot in i arbetslivet.
men nu när alla hemma har sommarlov, ska ut & resa, solar & badar så vill jag också vara med!


men först ska vi fira midsommar på lördag & det ska bli himla roligt!
huset kommer var fullt med folk & mat precis som jag vill ha det.

~~~~

jag har haft en lugnt, skön helg med mkt sömn & igår fick jag skratta mkt med alla killarna. roligt att spendera en hel dag av bröllop & romantik som enda tjej. haha. jag tror jag fick alla killarna bli lite rojalister till slut.
idag ska jag också skrota hemma, har inte lämnat Queens Park på hela helgen & det är första gången någonsin tror jag.
ikv kommer min Rina hit på middag & mys!

nu ska ja se klart Wallander på iPlayer...

3 comments:

Lisa said...

om du kollar pa din newsfeed o tror att det ar olika folk fran NY, NY som kollar in din blogg ar jag ledsen att gora dig besviken, det ar bara jag som ar supertontig och gar in ca tusen ggr per dag for att 1. se om du skrivit ngt nytt 2. lankas vidare till andra bloggar. jahapp. inte sa cool ar jag.

Ia said...

haha du e for rolig & sot.
jag blir sa glad att du foljer min lilla blogg & nar du kommenterar eftersom INGEN gor de :( buhu...
Hoppas du har en bra vecka & att saknaden inte e for stor efter familjen som jag antar har akt hem nu??

P&K

Hannah said...

Jag kommenterar! Ibland iaf :) jag vet hur det är att längta hem men skönt att du snart får dig en trip hit:) vet inte hur många gånger jag önskat att det fanns ett land som är en blandning av swe o eng! Man vil ha kakan l äta den med liksom! Just nu saknar jag London massor och mitt gamla jobb crew som alltid livade upp varje dag på jobbet:/
xxxx