Saturday, June 12, 2010

whereIwork

i detta huset jobbar jag!









jag vet inte hur tydligt det är i denna bloggen vad jag gor eller var jag är om dagarna. därför är här bilder från var jag spenderar mina dagar i östra London. närmare bestamt Shoreditch.

jag tar tuben till Liverpool St som är fullt med bankmän & annat som jobbar i de enorma byggnaderna som omger området. det är lika hektiskt & mkt folk varje morgon & det är en häftig känsla.
sedan promenixar jag bort mot Shoreditch där jag jobbar i en byggnad som delas med Shoreditch House & reklambyrån Mother bland annat... det är som att komma till en annan värld. fullt med små shoper, designstudios, konstnärer, street-art, hipster, vespor.

på mina lunchraster promenerar jag ofta runt bland vintage butikerna på Brik Lane eller butikerna & marknaden i Spitafield. där doftar det mat från världens alla hörn & det är fullt med caféer, restauranger, barer & matstånd. det är otrolgit vibrant miljö & eftersom jag bor i västra London njuter jag av att få uppleva dessa delarna.
det var bara det jag ville säga...

No comments: