Thursday, July 29, 2010

welcome back to London


GODMORGON!
vi har inget fungerande varm vatten & ni kan ju tänka hur mycket det suger! får därför stanna hemma denna f.m & vänta på att nån plumber kommer & fixar.

nu är jag alltså tillbaks i London & då är det som vanligt - saker & ting funkar inte. det är fullt upp. huset är fullt med folk & började jobba i tisdagsmorse efter 5 timmars natt.

hade en perfekt helg i Göteborg sedan en jättemysig avksedsdag med mamma&pappa.
myste, packade, åt gott & shoppade lite nödvändigheter.
kändes inte alls roligt att lämna somriga Sverige så hastigt & även om ja hade en perfekt tid så gick de för fort. väl i London kändes de sådär kul. Carl mötte mig vid bussen & det gjorde mig så otroligt glad.

det är såklart kul att va i fina London igen, träffa mina flatmates, jobbet är roligt men jag känner mig alltid förvirrad när jag kommer tillbaks hit & får hemlängtan till trygga Sverige. Sverige är ju också finast på sommaren- var finns havet här??
men nu är det 4 veckor kvar på jobbet & massa roliga saker som händer i Aug & Sept.
imorgon är det redan fredag.

ha en bra dag!!
xxxx ia

1 comment:

Hannah said...

Sverige kan vara för tryggt, man blir inte pushad någonstans och blir kvar i gamla hjulspår väldigt lätt! Jag skaffade ny lgh på två dagar i London, här sitter jag fortfarande och väger på om jag ändå inte skulle stanna kvar hemma en stund till o kolla vidare hahah

Jag saknar London så det gör ont i kroppen och nu har det regnat 1,5 v på rad(!!!) så du har inte missat något vidare Sverige än :P