Friday, August 13, 2010

regnigaugustifredag!


Ute sporegnar det. Inne pa kontoret ar de skont. Ja ater gazpacho igen till lunch.

Saaa harligt med fredag - igen!
Ikvall ser jag fram emot en chill kvall. tankte trana (for en gang skull - angest!) & titta pa film under min filt.
Eller sa aker jag pa late night pa national gallery me jeppson. hmmm.

Igar blev helt pannkaka! Min van som ja skulle mota var typ 50 min sen - SOM VANLIGT.
For mig ar det sa otroligt respektlos att vara sen till utsatt tid.
I denna stad far man ha overseende med 10 min eller sa men efter 50 blev ja riktigt sur. Jag kom 5 min efter utsatt tid & da var hon 10 min bort, sen horde ja inget... GRRR. Ok om det hander nangang men med denna mskan ar det alltid samma sak!

Sa jag akte till stan & motte andra vanner for middag pa el Pacifico.
Sedan en drink pa Freuds & en pa hogsta vaningen pa Paramount & kolla pa COOLA utsikten over London.
Amazing!

Sa det slutade med en perfekt torsdag iaf :)

No comments: