Thursday, September 30, 2010

torsdag & det är dags att säga hej då till min amerikanska familj.
sedan är det packning & sista fixet för imorgon åker även jag. första stopp - uppsala.

igår var en härlig dag. Bess bjöd på lunch på söta Café Berget. Kötbullemacka = nostalgi.
lite shopping på det innan jag hämtade mina söta barn Anna & Simon på dagis eller skola är det ju, de har blivit så stora! (& så låter jag som en gammal tant...)
när vi gick hem sa Anna " jag kände inte igen dig först men sen när du prata så hörde jag att det var Du... " vi hade såå mysig e.m med delicato-boll till fika, spelade den försvunna Diamanten ( mitt favvospel när jag var liten! ) kramades & busade.

när jag kom hem var det härlig middag men kräftor, kantarellsvamp-toast, räkgryta & så hade jag gjorde italiensk glass med färsta jordgubbar till dessert.

hopp så var denna vekca nästan över, och inte har jag pluggat, tränat, läst eller sett på de filmerna jag skulle... så kan det gå...

No comments: