Tuesday, October 05, 2010

back to reality!

hannas lilla hus!
söndagsfika
våra kanelbullar!



så var första skoldagen avklarad & det var nästan lite pirrigt att åka dit imorse efter så lång tid. hade praktik hela våren som övergick i sommarlov som varat ända tills nu. det var jätteroligt att träffa mina vänner i uni & flera som jag knappt sett udner hela sommaren. känner mig peppad inför mitt final år också & flera kurser som känns kul att läsa & en del nya föreläsare som verkade lovande! känns som the old good days att komma hem vid 5-tiden, göra lite "mellis" & the, läsa nyheter, se lite nyheter på teve ( Lyx! ). nu tänkte jag ta mig en joggingtur & sedan packa upp i mitt rum. IGÅR var mysig dag i Uppsala. Hanna gjorde korv storganoff till lunch åt oss & sedan tog jag bussen till Arlanda för en smooth flygresa hem till London. Så härligt skönt att åka med SAS. väl i London var det inte helt ovanligt kaos med tubstrejk så efter att jag lyckats ta mig till Acton Town unnade jag mig en taxi hem!! mottagen av ett fint rent hem & så fikade vi kanelbullar från Sverige & firade Kanelbullens Dag! sov så otroligt gott tillbaka i min älskade säng....

No comments: