Sunday, October 17, 2010

inte en vanlig helg.

oj så mätt efter söndagmiddag. Boliviansk gratäng".
Nam nam riktig klassiker!

idag har varit en mys-söndag på hög nivå.
vi gick ut i solen & shoppade & åt på Farmes mrkt.
kom hem & åt mer & drack kaffe & spelade spel.
blir alltid lika dramatiskt har....

igår besöktes ett jättegulligt & roligt museum i Primrose Hill - Museum of Everything.
massa roliga samlingar & allt mellan himel & jord.
tips tips till alla Londonbor.
solen sken & vi promenerade upp. sedan kaffe på italienskt ställe innan jag akte pa TACO middag & förfest på Queensway. Karin Erik & co bor i en supermysig fin stor lägenhet!
en liten utgång på det så blev de lyckat!

ifredags var jag hemma & pluggade, sökte jobb i Notting Hill & drack kaffe med Karin.
på kvällen åt jag middag på The Diner i Kensal Rise. burritos & tacos.
sedan bio på lexi cimena som jag velat ga till sedan jag laste om den i tidningen.
super mysig independent biograf med fåtöljer & en liten bar i salongen. precis runt hornet fran var vi bor.
vi såg Mr Nice som var underhållande & över våra låga förväntningar.
jag hade inte brytt mig om vad de visade utan ville bara dit men vi blev nojda.
sedan promenerade vi hem i regnet.



sov gott kära!

No comments: