Monday, November 29, 2010

nu är det jul i vårt hus.

1st Advent.

vår fina kitchiga rosa gran men silverglitter!
carl hade downloadat en öppen spis till teven, uuuuunderbart, jag som saknar en öppen spis :)
jag pysslade ihop adventsljusstake. fint fat va haha!
ser ut lite som ett dagis här med alla kalendrar. charlottes mamma köpte till oss alla & jag hade redan köpt varsin till alla :) fin svenska ljusstake också.

ursäkta de kassa korten a la BlackBerry, men vill visa vårt julpynt mys vi fixade igår kväll innan vi drack glögg & åt gottis.

idag är det tubstrejk IGEN. så jag blir hemma & pluggar & drar British Library i e.m.

1 comment:

Veronica said...

Det var en smart adventsstake. Jag har faktiskt funerat pa hur jag ska gora en sjalv. Jag ska ut till IKEA pa sondag och se om jag kan hitta ngt. Annars far jag hitta pa ngt annat!