Monday, November 08, 2010

YSL -dream

finaste ringen!

Yves Saint Laurent
[bild, Net-A-Porter]

renget står i spön, himlen är grå, helgen är slut, dead lines närmar sig.
men jag kan verkligen njuta ändå.
hade en bra möte med min supervisor som jag älskar!
var barnvakt åt lilla Zac i ett vackert hus, gick en promenad med barnvakten bland alla höstlöven & kollade på barnprogram.
nu har jag laddat upp med kaffe, bra musik & läser lite bloggar innan jag ska återgå till plugget.
stter vid mitt skrivbord & tittar ut på ett otroligt deppigt London men njuter av att få vara inne i värmen & ha mina sköna tofflor.

drömmer om lite vackra saker som YSL ring & Miu Miu väska....

1 comment:

Hannah said...

I sverige har vi lämnat hösten bakom oss, snön yr som sjutton idag. Jag har tänt ljus på jobbet och dricker varm choklad :) försöker vara positiv eftersom det faktiskt är flrera månader av detta framför oss! :) Längtar efter julen nu! Har de börjat julskyltningen i London än? :P