Saturday, December 18, 2010

do what you gotta do.


Gårdagens låt som är fantastisk, vet inte vad det är för konstig video till den som jag hittade dock....


Nu är jag i Tokarp hos min lilla mamma som är ensam hemma i helgen.

Igår landade ja in på Arlanda vid 3 tiden efter förseningar pga snön, nu när jag inser hur många flyg som är inställda & vilket kaos som råder därborta i England är jag evigt tacksam att jag är framme!

Tog bussen till Uppsala, lämnade mina väskor hos Hanna innan jag gick på julfest hos Lisa. Jättemysigt med massa gottis & glögg & trevliga människor.

Idag lagade Hanna god lunch & sedan fikade vi på gulliga Ofvandahls innan jag tog tåget söderut... Mamma hade tänt lyktor & ljus, bjöd på glögg & god middag sedan kollade vi på deckare & läste tidningar & drack julmust & pratade med vår lilla Sara.

Gonatt xxx
Superskön dag med massa kära mskor!

No comments: