Friday, December 10, 2010

snöstjärna.


hey friday!
Min bästa Hanna's födelsedag.
massa kärlek till DIIIIIIIG!

i går blev det en heldag out & about till slut.
Portobello, drack chai latte & läste, titta i affärer, Hyde Park & Selfridge's shopping :)

på kvällen mötte jag upp söta paret Erik & Karin för cider på en mysig pub i Kensal Green som vi aldrig varit på. var så sugen att hänga med vänner på en mysig pub med öppen spis & julgranar & det var precis vad vi fick :)

dagens planer blev precis inställda, skulle till Dulwich & xmas shoppa & gå till ett fint tea room men min kompis blev sjuk....
tänker mig att det blir perfekt dag för att storstäda huset, sen får vi se va de blir!

HEJ HEJ!

1 comment:

Anna said...

Hej Ia! Som vanligt ar det alldeles for langesen! En kompis ska antagligen borja plugga i Linkoping till varen, sa det fick mig att tanka pa dig =) Hur ar allt? Gar pluggandet bra? December-London ser underbart ut pa dina bilder!

Manga kramar // Anna S