Thursday, February 19, 2009

ny PY nytt life

Hittade denna tune på nån blogg imorse & den går på repeat...
Ja vill bara ha sommar IBIZA bruna ben dansa hela natten dricka MOJITO & vara fri & lycklig.
Den väcker känslomänniskan i mig & alla känslor håller påatt tippa över.
Oh well.

Precis varit me Kurt en timma.
Världens gulligaste PT!
Åh han ska hjälpa min äckliga kropp att komma i form. 
Vi mätte allt & han kolla vilka muskler som är fel & stela (typ alla..) kolla mitt hjärta, bloodpressure, kolla min kondis, hållning & ikväll ska han göra ett helgjutet program e cardio & styrketräning pt mig!
Suck ja e så besviken på mig själv att ja gått ner mig så. Men men ja har njutit & festat & hoppat in i massa nytt så det kanske inte är så konstigt..
Nu e de seriös träning som gäller!
Ikväll ska ja på bodypump!
Kurt sa att jag har överkomliga mål & han sa att till sommaren borde jag vara nöjdare!
Imorgon ska ja träffa honom igen & ja längtar redan:)
ENJOY the tune by: Paul Kalkbrenner

No comments: