Friday, February 20, 2009

vårkänslor

Pic one;Welcone to my beautiful Queenspark!
Pic two; My beautiful mom with Hank & Fonsie exact a year ago in Queenspark. We had a lovely day and in the evening we had Afternoon Tea at Ritz.
Pic three; A nice picture my sister took in the park last spring when she was visiting me. 



Idag är ja låg. Känslosam & inne i min egna bubbla & jag ska inte slå bort alla känslor utan låta mig vara såhär. Inte hitta på massa saker för att inte känna eller känna mig på topp igen.

Ja ska vara med mig själv &ta hand om mig själv & låta kreativiteten flöda.

 

Imorse sov jag ut, tog en lång promenad i parken. Bara det var vårtecken för ja har inte varit där sedan innan vintern. Parken var full med krokusar. Gula, lila, vackra & flera tusen.

De var så mycket människor ute. Precis som varje år undrar man var alla har varit under vintermörkret?

På uteserveringen mitt emot Starbucks där jag befinner mig sitter folk på uteserveringen & fredagsstämningen är påtaglig & är den inte världens bästa?

Jag önskar mig en stor middag med massa nära vänner ikväll eller vara med mig släkt&familj som är på Tjörn.

 

Ja behöver bli omtagen.

Skulle någon bara göra kaffe åt mig nu skulle ja bli så tacksam.

Jag orkar inte va stark idag.

Jag orkar inte vara självständig & ta för mig av allt som livet bjuder på.

 

Ah det blir alltid såhär efter en intensiv vecka, antar min kropp bearbetar alla tusen nya intryck jag fått & bearbetar allt jag lärt mig.

 

På söndag kommer Kirre, vi ska ha de fantastiskt som alltid.

Älskar mina bästa kompisar!

 

*Sky and sand* går fortf på repeat…

Jag har ont i min kropp efter träningen igår.

Lite ont i hjärtat också men skönt att veta båda går över…

1 comment:

Anonymous said...

Mitt hjärta!
Om några veckor kommer du till sverige, och då får du bos hos mig i min lilla lya så ska jag pyssla om dej! Så kan jag laga middag till dej och göra kaffe till dej, och så kan vi ligga och spana på The City och ta promenader i vackra stadsdelar i sthlm..
Det är inte alltid roligt att behöva vara stark, men effekten blir ofta att man utvecklas som människa, på många positiva sätt!
Keep on going, du är SÅ duktig!
Puss saris