Friday, February 20, 2009

PEACE

Smycken som ja vill ha
Särskilt ringarna eftersom ja e sjukt inne på Peacetecken just nu
De e från Thomas Sabo




Filmen va fantstiskt
Ja fick så mkt inspiration
Nu har ja målarsession i mitt rum me massa ljus & musik
Ja vill också ha värme & sommar
Saknar BArcelona
Ja har haft 3 faaaantastiska semestrar där
Ska dit i sommar & ta båten till IBIZA
(vem ska me??)
Här e ett kort från "dandystar". Jag har 3 st som jag ska rama in & hänga på min vägg.Vi säljer deras tea-towels, kort, t-shirts i min butik, Check out; 

2 comments:

Anonymous said...

Hej Ia!!
Har totalt lyckats missa att du fortfarande bloggar, vilken kul upptäckt såhär på lördagsmorgonen! Hoppas att allt är riktigt bra med dig! Här i Nice är det fint, har sportlov och ska kanske en sväng till Paris i veckan =) Massa kramar från Anna!
P.S. Riktigt snygg header!

Ia said...

Åh hej Anna!!
Va roligt att du börjat bloggaigen & från Nice dessutom!!!

Åh ja hörde att tjejerna bokat resa till Nice i vår, & ja ska se över skola/pengar/tid för att se om ja kan komma. Vore ju fantastiskt!!


Hur trivs du emd allt? Har du bytt till eng ännu?
Härligt med sportlov & PARIS!!! Mmmm.
Har tänkt åka dit ivår, går direkttåg från London.
Har verkligen inte sportlov, massa plugg så trots solen & lördag ska ja sitta inne & plugga idag. MEn så e livet ibland & imorg kommer min kompis på besök.

Om en månad har ja en månads springbreak så de e ok.

SAknar dig!!
Massa kramar!!!
xxxxia