Saturday, February 21, 2009

sunny saturday

Oh vilken fin lördag
Skönt att inte jobba måste ja säga & ja börja dagen me en timmes promenix i parken

Jättekul att sitta inne me persiennen halvtnedragen & plugga me massa kaffe i ådrorna
Men c'est la vie & ja får inte klaga för imorgon kommer min BABY-Kirre & då ska ja njuta me gott samvete!
Här e 2 bilder från mitt rum, 
1st: En gammal glasskål me diverse Ia-saker: engelskaflaggan-tejp, carmex, smycken, klistermärken från min butik [sötaste!], USB-minne, bangles, knappar, I <3>

2nd bild: Min älskade PEACE-örhängen i strass från danska Hultqvist [säljs också på The Cross, vår billigaste jewellers]

2night ska ja banga utgång IGEN!

Ska gymma & kolla på film & vakna pigg som en lärka & möta Kirre.
Okej, back to Easyjet...
xxxxlove

1 comment:

Filippa said...

Man får helt enkelt göra det bästa av situationen, hitta alla de där småsakerna i livet som gör att man får lite mer energi och orkar några dagar till, och sedan kommer våren! Kan tänka mig att London ofta bjuder på samma gråmulna väder som Göteborg och då gäller det att ha samlat på sig energi för att orka! Massor kramar!