Thursday, March 26, 2009

Äntligen hemma!

Idag har ja haft en FAB dag me min syster ute på hennes Nacka Forum.
Nu e ja hemma & chillar i hennes lya, ska ta en nap, städa&diska, träna.
Ikv ska vi kolla på film & gossa!

Igår var HELVETEdagen.
Uscahn va hemskt när ja kom kånkandes på alla mina väskor t Heathrow & min biljett var felbokad. Hur kunde de ske? JA hade dubbelkollat ca. 1000 gånger.
Ja ringe & grät t pappa som lugna ner mig & sa ja skulle boka en ny biljett så 3 timmar senare än beräknat ( & ganska mycke fattigare) kom ja t Sthlm där min syster mötte mig!
TACK vare snälla SAS mskor blev ja uppgraderad som plåster på såern & fick mat & sprit på flyget. Tackar vi för.. Det var vekrligen jag & halvfullt ( varför måste
biljetten va så dyr när ändå planet var halvfullt!!??) plan med businessmen i kostym & fyrkantiga glasögon & laptops & vigselringar. (Ja försökte hitta en man utan ring men de gick inte så bra + att mitt smink va helt utsmetat av alla tårar så alla titta på mig som ja va ett ufo..)

Galen dag men sedan hade vi en mysig kväll me mackor me prickig korv- jag är ju hos min syster & då är de givet att det är ett xtra big pack pirickig kor pkt i kylen.


I love Sweden!
Borta bra men hemme bäst!

No comments: