Thursday, March 26, 2009

shopping makes me happy!




började dagen me frukost i lyan.
Sedan har jag förgyllt dagen me lovely budget shopping!
Min indian-sommar-garderob e i stort sett komplett!


På Saras butik köpte jag ett nitbälte a la Carrie Bradshaw!

Gina trictot bjöd på små karameller:
* Rosa tunika med broderier

*Vit tunika
* Ljusa ljusa tajta jeans(tajts) Trodde ja inte skulle haka på denna trend med s.k "jeggins" med dessa var störtsnygga, sköna, billiga. Har träffat ungefär 20 tjejer me exakt likadana.

Ny budget skoaffär "Deichmann" hitta ja ljusbruna sandaler me fransar för endast 160 spänn = kap!

Sedan luncha vi svingoda crepes.
Jag åt med lax & kräftstjärtar -mmmm!
Fortf i matkoma.

Nu ska ja ta en nap.
Hej&Hå!

2 comments:

Hannah said...

vilken tur att du bor i London da sa du ar den enda har(forutom turister:P) som har jeggins!

See you soon!! xxxxx

Anna said...

Hej vännen! Åh vad mysigt det är att läsa din blogg, den är så fin! Vad härligt att vara hemma i Sverige och shoppa på Ginatricot! Fast å andra sidan. så länge det är snö och slask hemma föredrar jag rivieran =) Vore jättekul ju om du kunde komma hit samtidigt som de andra tjejerna! (17-21 maj) Hoppas allt är bra med dig, puss & kram!