Tuesday, June 30, 2009

home sweet home

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!?
[var e hemma?]

nar jag kom t Stockholm igar natt stod mamma,pappa & min älskade bästa faster som är & hälsar på från Seattle & tog emot mig med massa kärlek!

så fantastiskt!

vi åkte "hem" till Saltsjö-Boo& sov goottigottgott.

idag har varit en fantastisk perfekt dag.

god Brunch istan med min fina syssling & vän Amanda samt mamma, pappa & bess. Sedan gick vi på modeutställning på Halwylska Palatset.

På e.m åkte jag till PS Communication som jag ska jobba för isommar för en liten intervju & det gick tipptopp.

Sen lunch med min bästaste Kirre, världens godaste sushi & massa skvaller & kärleksprat. LOVE!

Shoppade en kjol, åt en Youghurtglass med Start-topping [bästaste] & åkte hem hela vägen till lilla Linköping & mitt fina hus!

Mamma köpte världens största Saturnuskanelbulle till oss som "resgodis".

Nu äter vi färskt dinkelbröd & jordgubbar &kollar på Midsummer Morden.

-Summertime!

1 comment:

Mia said...

Åh vad sommrigt det var att besöka din blogg idag!! Håkan och eran mysiga dag i sthlm!! Jag är så glad att du är hemma. Min hals kan ta sig för den gör jätteont. Men gött ändå att det kom nu och int när vi ska till Båstad. Miss you love! Ses snart!