Wednesday, July 01, 2009

havet!


Livet e en fest - Life is a party!

Nu åker ja till havet finally & de gör mig så himla lycklig.

Jag kan inte sluta sjunga.

Havet är de bästa stället på jorden! ingen protest :)

Saken blir ju inte sämre av att det är högsommar & ja skulle inte vilja stanna en dag i detta hus där det är långt från vatten.

Min mammie som är världens bästa packar picknick korg & ja packar nermassa tidningar & böcker & på med sommarklänningen

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Igår kväll gjorde min mamma så fint för att välkomna mig.

Min familj är de finaste!

Hon poppa en flaska bubbles, dukade fram jordgubbar, dinkelbröd, buffelmozzarella, salamikorv, lax, pepparrot, melon, (marabou jordgubbs-) choklad, macademianötter, tände massa ljus på altanen så satt vi alla & skrattade med filtar till sent på natten.

Hon har köpt hem allt jag älskar- that's real love!


Sedan fick jag paket tjoho. Min Bess hade köpt örhängen & en fin bodylotion. Samt nya Asics-springskor!!!

Mamma har varit i Paris & köpte en väsk/påse från älsklings Laudree. Hur söt?

Såklart fick jag också läppglas - surprise! - från Clinique.


Nu: dusch!

xxx

No comments: