Tuesday, September 29, 2009

day off

min buddha & mateus fat.

vet inte vad jag tyckerom en vit blogg.
lite tråkig men jag har tröttnat på den plutt-söta rosa.
nu är de höst. ut med det gamla- in med det nya!
ska nog ändra header med men eftersom ja inte kan koppla uppmig på min mac får de vänta.


idag njuter jag lediga dagen.
ute är det vackert höstigt!
tyvärr har jag dock mensvärk & har enorma choklad-cravings!
ska till stan strax & hitta en klipptid.
huset är fullt av polska hantverkare så det är ingen frid här.
ska ta en långpromenad vid ån också.
på fredag ska ja ha en härligt helg i Stockhol & jag ser så fram emot att mysa me min syster & Kirstine. Sedan blir det klackarna i taket på Berns!
CIAO!
//ia

1 comment:

Saris said...

Jag tycker din blogg är fin när den är vit:) Varför har vi polska arbetare? puss