Wednesday, September 30, 2009

studiedag

[ Bild; http://www.chriscraymer.com]

hösten är så himla fin!
idag har jag myst me mina små tossar anna&simon som jag håller så kärt.
de hade studiedag & jag var ledig så jag åkte dit imorse & sedan har vi haft en riktig mysdag i det soliga men kyliga vädret.
jag bjöd dem på lunch på McDonalds(som ja inte alls gillar själv så de blev en cola)
sedan lekte de i lekparken i Valla där vi matade ankorna & getterna.
nostalgi.
sedan gick vi till gulliga caféet i Gamla Linköping, drack saft & åt maränger & pratade om kärlek.
Simon vill gifta sig med sin bästa kompis.
Då sa Anna:
"Ja de kan du göra, men du får inga barn då så du vet!"

Själv var hon inte kär i någon just nu men hade varit i någon som började på E. Hon ville helst gifta sig med en Nutella-burk.

sedan kom Lena (barnens mamma) hem & det lagades mat, dracks rödvin& till dessert Häagen-Dasz glass- Macademia Nut Brittle (världens godaste glass) & vi hade en mysig onsdagkväll!


Blev en fin heldag med riktig kvalitetstid.

1 comment:

Saris said...

Låter som en underbart mysig höstdag:)