Saturday, November 14, 2009

details


Favorit spegel från Portobello Market

mina favoriter
på mitt nattduksbord:
* YSL parisienne *
*OPI-nagellack ifärgen "sweetheart" *
* eight hour creme - Elizabeth Arden Special Edition *
* macaroons-låda från Laduree *
* Marc Jacobs armband *
* Mascara från Maybelline (använder annars alltid Helena Rubinstein men denna är ett bra alt.) *
* BlackBerry (=crackberry) *
* Doftljus från THE CROSS *
* iPod shuffle *
* Body Lotion - Bath&Body Works -Aromatherapy *
* en fjäril &  några hjärt-tealights*

lite lördags-treat.
curlywurly är godis för femåringar typ, mitt favvogodis.

ett styckte nya sneakers.


Var ute på lite ärendern & shoppa några favvossar; pure coconut oil schampoo & balsam (superbra budget-varitant, AUSSIE "3minute miracle", Palmers "hands&feets", Palmers Body Lotion


Fått ett ordentligt storstädningsryck vilket var väl välkommet i detta stökiga hus där folk kommer & går hela tiden.
åh ibland kan jag vekrligen längta till att köpa en fin lägenhet & inreda precis som jag vill & ha så ren som jag vill!
men just nu passar det väligt bra att bo såhär & det är väldigt roligt att bo med massa mskor.

nu har jag fått en go sockerchock & ska fortsätta städa & skura!
ute är det storm & hela huset skakar & ja funderar vädigt seriöst på att inte lämna huset mer idag.
xxxxxia

No comments: