Saturday, November 14, 2009

lördagsregn

Leeeedig lördag morgon = HUR skönt som helst!
Ute spöregnar det & ska tydligen göra hela helgen så jag funderar på att totalt gå i ide.
aAs we speak launchas H&M// JIMMY CHOO -collaboration & om det var lite bättre väder & det inte vore för jag inte sovit mycket i veckan skulle jag varit där & slitit tag i denna väska;

verkligen supercool & värsta kapet men jag orkar inte hetsa!
kanske åker i e.m & ser om det finns några rester kvar... H&M är ju trots allt inte lika populärt här so hemma i swe.


dessa balla sneakers köpte jag på 20% rea i torsdags på OFFICE.
det är väl inte riktigt min stil ( använder de vita klassiska en hel del ! ) men ja tyckte de var coola & i vår till ett vit linne, snygga jeans kan de bli tuffa.
jag såg dem i en lexington reklam i somras & föll & har tänkt på dem sedan dess då & då.

Igår var de jobbjobb på PRbyrån.
bra dag & jag fick göra massa olika saker & det känns som det är läroikt för mig.
Kvällen bjöd på födelsedagsfest for min kära classmate Kayleigh // Afterwork i Waterloo // Bowling me några tjejer.
Jag var trött, iskall & trååååkig - gick hem & kröp ner framför teven me Charlotte & en påse gott & blandat direkt från Swe & kollade på THE HILLS & en film om Coco Chanel som vi somnade framför.
Superskön fredagkväll & kunde inte önska mig ngt annat.

Idag har jag en del fix att uträtt & vi får se om det blir Cuckoo eller födelsedagsdrinkar i Clapham ikväll.

ciaociao!

1 comment:

Hannah said...

Ah, jag sag en variant av de dar sneakersarna i lkpg och I love them!! Vi kanske inte r sa behind anda :P
xxxx