Wednesday, November 11, 2009

pressdag

på vägen hem gick jag förbi mitt favvo-varuhus London -Liberty & köpte en parfym. de har fixat en jättefin blom-vägg.


jag har världens sjukaste träningsvärk idag!
kan knappt gå längre, de har bara blivit värre & värre udner dagen. 
nu sitter jag här & gör research till mitt grupparbete i "buyer behaviour". 

soft kväll.
lyssnar på min hannapanna som har studentradio från uppsala.
mysigt & skönt att höra hennes röst eftersom hon saknas mig!

idag har det varit en lång dag.
kände mig nästan sjuk när jag kom hem efter att ha gått längs HYSTERISKA Oxford Street en bit.
började med att taxin kom vid sju, vi åkte till ett hotell i SOHO där vi hade pressvisning hela dagen.
det kom alltså all möjlig press som tittade på våra klienters produkter.
jättebra dag med massa gulliga mskor.

back to work!
x
ia

1 comment:

Sabina Sudrudee said...

Jag älskar ditt London-liv Ia!