Monday, November 16, 2009



GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN!!
Jag har har världens pappa som jag är så glad & stolt över.
Han har alltid stöttat & varit positiv till vad jag har gjort & vill göra. Han har alltid tröstat mig när livet kännts tungt & jag varit ledsen. 
Han är vädligt rolig, musikalisk, konstnärlig, sportig, arbetsam. Han spexar på alla fester, spelar gitarr, piano & har precis startat ett nytt band där han är trummis. Han målar fantastiska tavlor, när jag fyllde typ 12 fick jag en tavla där han målat av mig som nu hänger i mitt flickrum i Swe. Han spelar tennis, cyklar, åker skidor & framförallt golfar. Han jagar & fiskar.
Han har följt sina drömmar, när han var liten ville han bli bonde & i flera år hade han eget lantbruk på en gård sedan uppfyllde han sin andra dröm att bli präst & flyttade till Uppsala & studerade.
TACK pappa för allt, jag saknar dig!


No comments: