Sunday, November 15, 2009


söndag-
är en av veckans bästa dagar min mening!
idag vaknade jag utvilad & av att solen strålade in genom gardinerna.
åkte till DAVIES STREET (off oxford street) där mitt uni har ett student centre-grej med bland annat en learning zone där jag & Elin varit flitiga studenter.
älskar att känna mig ambitiös :)
vi åt bästa lunchen på bästa thai-stället BUSABA (bild) 
det är superfräch, prisvärd mat i jättemysig miljö. ligger invid myiga St Christopher Place bakom Selfridge's på Bird Street.
vi åt pad thai & delade en skål calamari som är friterade i ginger & peppercorn.
YAMMIE!

nu är de mörkt & kallt.
jag pratade precis med mina föräldrar som hade söndagmiddag med vänner & bjöd på älgstek & kantarellsås. fick mig att längta hem lite...
MEN jag ska sätta på mig mina asics & rensa huvudet med en joggingsväng sedan blir det tidig sängdags för imorgon är en lång måndag!

love xxxx

1 comment:

Anna said...

Men åh SLUTA! Saknar busaba & deras kalamari, lyckos dig! Hoppas du mår bra sötis, PUSS