Wednesday, December 09, 2009


Charlotta var bara här 2 dagar men det kändes som en evighet.
Helgen började lite på torsdag kväll för mig.
Vi åkte till Old Street där det var 'leaving do' för Paul ( min f.d course director) i en liten bar.
Jag & Rina skulle dit på EN drink sa vi eftersom vi skulle jobba på fredagen.
Jaa ibland blir saker & ting inte som man tänkt sig...
Vi minglade som aldrig förr & sedan när ett gäng gay-killar skulle ut & dansa hängde vi på! 
De blev ett antal helt galna gay-pubar & klubbar runt Old Street.
Sedan insåg jag att min tub slutar gå vid 00.00 (!) så jag fick sova brevid Rina eftersom hennes kille e i USA.
Efter 4 tim sömn pallra jag mig hem & sprang till jobbet.
När jag äntligen fick gå hem på kvällen för att samla mig lite kom jag hem & insåg jag glömt min nyckel. Suck! Tur att jag har lilla Karolina up the road, så vi hade lite myskväll innan killarna kom hem & jag kunde välkomna Charlotta!

LÖRDAGEN började med Portobello. Vi satt länge på The Elgin på Ladbroke Grove. Superduper fin & härlig pub där mskor satt i stora gäng & spelade Monopol eller Scrabble framför tända brasan.
Sedan blev det lite Oxford St & Bond St.
Bond Street var underbart pyntat & juligt. Små körer som stod & sjöng carols, en bil som åkte runt & blåste såpbubblor, massa ljus, blommor & rosetter!

PÅ e.m mötte vi upp Charlotte & hennes vän Sofia på Afternoon Tea påCavendish Hotel i Picadilly. 
Började med rosa champagne sedan fick vi tea, massa finger sandwiches, scones med clotted cream & strawberry jam, chokladpraliner & små bakverk.
Jättelugnt & skönt ställe, perfekt för ett liten break i shoppingen.

Hem & svira om för en natt på en klubb i Fullham!
Såååå vi dansade!

xxxx







No comments: