Monday, December 28, 2009


snart är jag i värmen & det ska bli himla fantastiskt.
bara en del fix fix imorgon, sedan på onsdag lämnar jag hemmet för att åka till huvudstaden & torsdag morgon åker jag iväg.
ÅH så underbart.
sol hav värme ledigt mat äventyr
jag måste tyvärr ägna nån dag åt att studera men sånt är livet & på 2 veckor e la de ok.
har blivit för lite av den varan här pga all härliga mskor som invaderat huset.
precis har vi avsluatat en god middag av mamma & några timmars spela spel.
dagen äganders åt långfrukost, shopping, långfika, strosande, glöggmys.
dagarna & julen har gått superfort & det känns konsogt efter att man laddar hela december. men eftersom jag ska till Mexiko känns det helt ok.
dessutom ska jag efter det åka hem till mitt älskade London!!!
natti natti xxx

No comments: