Sunday, January 17, 2010

back in London

Här är ett utdrag ur min fantastiska Mexico-resa!
Kommer mer....
Nikolaj Kirstine & jag vid kristus statyn i Taxco.
Jättecool utsikt.
drink på var stammis restaurang i Acapulco.
we like corona haha.
me and K first night at Hilton Hotel.
the Zocalo (=plaza) in Puebla


Nu e ja hemma i London igen & det känns toppen.
Redo att be back to normal. Sätta igång med skola, rutiner, Londonlivet, jobbet, träningen, äta gröt till frukost and so on....
Ingen snö eller kyla. Nästan så jag kan ha på mig min nya Ralph Lauren jacka :)
I soooo love it. 
Jättehärligt med en vit jul verkligen men enough is enough.

Hade superfina sista dagar i Stockholm & kändes inte alls bra att säga hej då & jag bara kände att så fort skolan är klar ska ja flytta dit. Men så när jag entrar Queenspark så känner jag mig så hemma. När jag kom hem var huset som vanligt fullt med musik & mskor. Anna bor hos mig nu några dagar & hon hade redan flyttat in i mitt rum & ställt en fin present på mitt bord. Jättegullig present med tea, kex, honung & marmelad. Så nu blir det tea-kväll snart!
Anders lagade SUPERgod middag, thaigryta med scampi & så lite "cuba libre". Sedan dansa vi bort lite tid på Paradise of course :)

I Fredags hade vi en supermysig kväll. Mötte upp familjen med Kirre samt fick sällskap av min syssling Amanda & hennes pojkvän Victor som åkte hem t Sthlm med ma&pa. Vi hade stort runt bord på Ciao Ciao, åt supergod Oxfilé-pasta, rödvin, espresso & massa skratt.
Sen gosa familjen på Plaza Hotell, det var inte igår men det var så mysigt. Mamma & jag var först vid frukostbuffén & njöt.
Perfekt avslut på världens bästa lov.

Sedan rullade vi ut till Arlanda, tog en fika & vinkade hej då. 
HAte it. 
Däckade på plandet & vaknade i ett regnigt London & ja resten vet ni...

NU ska ja & Charlotte ut på en lite kaffe I Queenspark.
Ikväll väntar gymmet:)
På återseende!
x ia

1 comment:

Anonymous said...

valkommen tillbaka!!!

Mmm, visst ar det skont nar allt atergar till 'vanligt' med rutiner etc.

xx L