Friday, January 15, 2010

gomorgon underbara fredag!
idag är det sista sverige fixet, gå på stan, fika som gäller.
ikväll kommer mamma & pappa så ska vi äta på Ciao Ciao med Saris & Kirre...

igår hade jag en topp-dag & kväll.
superskönt att softa hela dagen tills jag mötte Kirre efter hennes skola för en sväng på stan. stortvättade all mexico-packning.

fikade på non solo bar med fina Elin som flyttat från London nu:(
träffade sedan min lilla Sara, vi stack till Kåken där vi mötte Pelle & Samuel för lite vin. supernice ställe.
alla stack hem pga tidig morgon så jag strosa vidare till Storstad i Vasastan för att träffa Kirre & hennes kompisar som var superroliga. vi skrattade så mycke!
haha så mycket crazy people.
Avslutade kvällen på Olssons Skor innan alla stack till Solidaritet men vi gick hem & sussade sött...

Älskar Stockholm så mycket & det är lite vemodigt att åka härifrån & lämna alla. Här har jag så mycket av mina nära, saker & ting är på nåt sätt enklare här.
Sedan kanske Stockholm just nu är så bra för mig för när jag är här är jag alltid på semester & ledig. Sjävklart är det härligt för mig här nu. Det är i London jag har all stress, press & krav.

Nu ska ja se på "Efter Tio" med Malou. Tjingeling!

No comments: