Thursday, January 14, 2010

Godmorgon!!
Ute är det snö på taken & lägenheten är iskall. Brrrrr.
"Efter Tio" på teve, starkt kaffe, tända ljus, musli & mys.

Det är alltid lite tomt efter en resa att komma hem & efter att man så länge sett fram emot sin resa & sedan vips är den över.
Dessutom är julen över & egentligen har jag börjat uni i London.
Känns på ett sätt skönt att återgå lite till rutiner & s.k "vardag".
Samtidigt som det också är lite trist att den härliga juletiden är över & min resa avslutad.

Idag ska jag vrkligen softa & ta igen mig.
Pga. jetlag kunde jag inte alls somna igår utan låg & vred mig till 5-tiden.
Ska också tvätta, gå en sväng på stan & fika med en kompis.
ÅH så skönt med ledigt!

1 comment:

Schaedolito said...

Vad härligt att ni har kommit hem till kylan igen=) Jag har bytt tillbaks till min gamla blogg=)... Har mycket fler besökare på den adressen=) Kram