Saturday, March 20, 2010

Bor man skjuta sig I huvet nar man klantar sig sa otorligt mycket att man missar flyget hem till basta morfars 80ars-kalas!!??
Jag akte t finchley rd in time & tog bussen till ackel-stansted. I god tid stallde ja mig I langa kon som visade sig vara fel. Jag hade plenty of time & skulle ga genom security nar ja insag min scarf var pa bussen.
Gick & fragade efter den, de hittade den men bussen den var pa var langt borta & tog aaaages att komma tbaks. Till slut var ja tvungen att faktiskt checka in. Da var kon enorm, var tvungen att ta ett skit tag till gaten. Nar ja kom dit var de tomt pa folk & planet var stangt!
Jag trodde ja skulle doooooo& ringde pappa& hade panik.
Traffde pa vagen ut till bussen varldens gulligatse kille som ocksa missat sitt plan till salzburg.
Vi skratta at varandras idiot-ode.
Han hade gatt pa toan & nar han kom ut var planet bort haha.
Vi kolla om de gick nya plan & kl 1 gar de nasta sa ja punga ut 100£ for det.
Trkigt saklarrt men kanske annu trakigare att sitta hemma & deppa hela helgen.
Nu sitter jag & varldens gulligaste kille pa o'neills & dricker ol/kaffe & pratar om livet.
Tur jag traffade honom iaf sa blir denna dag okey...
Ikvall kommer ja till Tjorn-maaaaaaanga timmar senare & utan ngn somn men de ska bli kul!!!!
Livet blir inte alltid som man tankt!

No comments: