Sunday, March 21, 2010

band of horses

världens bästa låt -idag.

ja har ju en ny låt varje dag som ja får dille på & lägger alla mina känslor i.

nu har vi ätit frukost tillsammans, ska snart gå till akvarellmuseet, mysa, äta mer svenskt godis...

igår var ju som sagt ett skämt.

hah.

men ack så romantisk dag jag fick iaf på stansted airport.

till slut blev klockan 1pm. & då hade ja spenderat 8 härliga timmar på flygplatsen.

zzzzzz.

när jag kom till Säve flygplats kom min älskade världens bästa pappa!!!!!!!!

ja trodde ja skulle behöva ta buss till stan, från stan till Stenungsund, samt sista buss ut till ön men min pappa är världens absoulut genrösaste & orädd för problem så han hade lämnat festen & åkte en timma till att hämta mig.

that's real love!

när jag väl kom till morfars 80årskalas applåderade alla, jag fick utsökt buffé, krama min familj, kusiner & alla andra kära! det var 100 pers ungefär som kom att fira min fina morfar. det var massa tal, sånger & jag är så stolt över att vara barnbarn till Sigge.

Även såklart till världens bästa mormor som ordnat en så fin fest!

på kvällen köpte vi snask på ICA & gosade.

idag ska vi mysa, ja ska vara kvar här ute med min kusin Fridolin till iaf imorgon.

ha en fin söndag, massa kärlek!

1 comment:

Lisa said...

hurra for ia och varldens basta slakt!! =)