Monday, March 22, 2010


sista kvällen i sverige för denna gång. världens deppigaste väder har vi haft här på västkusten så ja längtar tillbaka till härliga våren & 15 plusgrader! ser så fram emot denna vecka så det känns inte sorgligt att åka. men jag är däremot sååååå tacksam för dessa sköna softa dagar!! så härligt med ny energi från familjen.

idag
vaknade vi tidigt men låg & drog oss & prata om kärlek.

skrota runt (pappas uttryck) för länge, åt frukost med mormor &morfar, var ute i samhället & fräsha havsluften, blev bjuden på fika av mormor, åt pannbiff till lunch.


buss- buss- pendel- buss
åkte vi till min moster i Lindome.
här har vi haft middag, grillcips & min favvodipp.
myskväll
med nagellack, pill, teve, gos i deras fina nya hus.

jag är så spänd inför onsdag & så rädd att bli besviken nu.
buuuuu.
väntan är inte rolig men kanske också bra för att pirret ska sättas igång lite xtra. det är så svårt att erkänna att om det inte blir ngt nu så blir jag b-e-s-v-i-k-e-n.
jag är inte den som känner så eller erkänner det, men nu gör jag det & det är lite, som en vän sa, som en befrielse.



I love love

No comments: